14 روز سخت براي پرسپوليس

خلاصه خبر : شرایط برای پرسپولیس بدتر از این نمی‌شود؛ تیمی که با برد روحیه‌بخش در لیگ قهرمانان آسیا در آستانه جان گرفتن است 14 روز دشوار و فشرده را پیش رو دارد.

خبر ورزشی: شرایط برای پرسپولیس بدتر از این نمی‌شود؛ تیمی که با برد روحیه‌بخش در لیگ قهرمانان آسیا در آستانه جان گرفتن است 14 روز دشوار و فشرده را پیش رو دارد.

سرخپوشان بايد در اين 14 روز 4 بازي برگزار كنند كه همه آنها بيرون از خانه خواهد بود و به شدت اين تيم را تحت فشار قرار خواهد داد. اين تيم امروز در تاشكند به مصاف بنيادكار خواهد رفت و يك‌شنبه آينده در تبريز ديداري دشوار با تراكتورسازي خواهد داشت. سرخپوشان پس از اين بازي پنج‌شنبه 21 اسفند هم در مسجدسليمان به مصاف نفت خواهند رفت و در چهارمين بازي بيرون از خانه خود در ليگ قهرمانان آسيا به ميدان خواهند رفت و حريف النصر در عربستان خواهند بود. به نظر مي‌رسد با اين بازي‌هاي فشرده درخشان كار دشواري براي آماده سازي تيمش دارد.

سفر پرسپوليس به عربستان هم چارتر است

پرسپوليسي‌ها براي ديدار مقابل النصر عربستان بايد از تهران به سمت رياض حركت كنند. البته خط مستقيم از تهران براي اين مسير وجود ندارد و كاروان تيم سرخپوش پايتخت بايد از طريق يكي از كشورهاي امارات يا قطر، عازم عربستان شود. با اين حال شنيديم براي آن ديدار كه درست، شب چهارشنبه‌سوري يعني سه‌شنبه 26 اسفند برگزار مي‌شود، پرسپوليسي‌ها با يك فروند هواپيماي چارتر راهي خواهند شد. اين هواپيما كه از خط هوايي زاگرس تأييد شده، پرسپوليسي‌ها را به صورت مستقيم از تهران به رياض مي‌رود و از رياض به تهران برمي‌گرداند. سرخپوشان در سفر به ازبكستان جهت ديدار مقابل ازبكستان نيز با چارتر عازم شدند.

کلمات کلیدی: